❤️ Potřebujete poradit? Jsme tu pro vás Po-Ne, 8:00-22:00 ❤️

Reklamace a výměna šperků

Potřebujete zakoupený šperk reklamovat nebo vyměnit? Rádi vám pomůžeme projít celým procesem reklamace či výměny snadno a rychle.

 Postup při reklamaci

Je se šperkem, který máte něco v nepořádku? O každý náš šperk se staráme a máte celé 2 roky ochranu, kdyby se projevila nějaká skrytá vada výroby. Chápeme, že byste chtěli reklamaci vyřešit po telefonu, bohužel to však není legislativně ani technicky možné. Odešlete nám reklamované zboží (bez dobírky) a přiložte k němu všechny podklady. Pro případnou konzultaci nám určitě můžete volat i psát.

Rádi vám vycházíme vstříc nadstandardně. Upřesněme jen, že reklamace se nevztahuje na:
a/ oxidaci-černání zboží
b/ mechanické poškození
c/ chemické poškození

1. Stáhněte si reklamační formulář, který naleznete ZDE.
2. Vyplňte formulář a popište závadu co nejpřesněji.
3. Vytiskněte formulář a podepište.
4. Připojte k formuláři daňový doklad (fakturu), který naleznete v emailu od nás.
5. Formulář i fakturu vložte do zásilky spolu s reklamovaným šperkem. 
Zboží pečlivě zabalte, aby při cestě k nám nedošlo k dalšímu poškození zboží.
Nejlépe do krabičky a obalit bublinkovou folií.
6. Odešlete na naši adresu a bez dobírky... :)

Adresa pro vrácení zboží:
Tomáš Mýl, BEALIO
Slepá 647
Chýně
253 03

Případně pobočka Zásilkovny:
VM DEPO
K Vypichu 468
Rudná
252 16
příjemce: Tomáš Mýl, BEALIO
tel: 777 036 707
email: info@bealio.cz

Postup při výměně zboží

Vybrali jste si nebo jste dostali krásný šperk, který vám však nesedí? Nevadí! U nás máte čas na výměnu/vrácení místo zákonných 14 dnů hned dnů 90! :) Nejčastěji se to děje při nákupu prstenu a zvolení špatné velikosti, proto pro vás máme návod, jak správně zjistit velikost prstenu svépomocí. Ale ať se jedná o jakýkoliv šperk, je důležité, aby nebyl nošený a poškozený, v takovém případě ho vyměnit nelze.

1. Zjistěte dostupnost požadovaného nového šperku - např. jestli máme vaši velikost prstenu nebo délku řetízku.
Šperk je možné vyměnit i za jiný. Případný nedoplatek/přeplatek doladíme.
2. Co nejdříve nám napište nebo zavolejte a konkrétní šperk si rezervujte, aby nedošlo k jeho vyprodání.
3. Stáhněte si reklamační formulář, který naleznete ZDE.
4. Vyplňte formulář a napište kód šperku, který si přejete a případně i velikost/délku.
5. Vytiskněte formulář a podepište.
6. Připojte k formuláři daňový doklad (fakturu), který naleznete v emailu od nás.
7. Formulář i fakturu vložte do zásilky spolu s reklamovaným šperkem.
Zboží pečlivě zabalte, aby při cestě k nám nedošlo k poškození zboží.
Nejlépe do krabičky a obalit bublinkovou folií.
8. Odešlete na naši adresu a bez dobírky... :)

Adresa pro vrácení zboží:
Tomáš Mýl, BEALIO
Slepá 647
Chýně
253 03

Případně pobočka Zásilkovny:
VM DEPO
K Vypichu 468
Rudná
252 16
příjemce: Tomáš Mýl, BEALIO
tel: 777 036 707
email: info@bealio.cz
 

Vyřízení reklamace/výměny a další informace

K vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní, snažíme se však vše vyřídit co nejrychleji a zvláště u výměny šperků jednáme obratem. Přijaté zboží zkontrolujeme a při výměně hned odesíláme zboží nové (při přeplatku/nedoplatku s vámi komunikujeme). V případě reklamace oprávněnost nebo neoprávněnost konzultujeme s výrobcem/dovozcem a také s odborným znalcem - zlatníkem. Celý proces kontrolujeme a informujeme vás. Jakmile bude vše hotové, obdržíte informace a šperk zpět. V případě potřeby vás budeme i telefonicky kontaktovat.
Pokud budete potřebovat jakoukoliv konzultaci, tak nám určitě můžete napsat nebo zavolat.
Máme pro vás též k dispozici kompletní Obchodní podmínky, kde se podrobně dozvíte vše, co byste potřebovali vědět.

Tomáš Mýl
Zakladatel bealio.cz & odborník na elegantní šperky